Veličine | 4-5g. | 5-6g. | 6-7g. | 7-8g. |
---|---|---|---|---|
Obujam prsa | 58 | 60.5 | 63 | 64 |
Obujam struka | 55 | 56 | 57 | 59 |
Obujam bokova | 62 | 64 | 66 | 68 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | T-shirt |
Spol | Dječaci |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Djeca |
Boja | Plava |
Logotipi | Sportswear |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi proizvođača |
Indikator veličine | Navedena na proizvodu |
adidas Camlog dječja majica, sa svojim živopisnim printom, činit će vaše mališane pravim šampionima, spremnim za sve izazove koji im se nađu na putu.
Idealna je za mališane dok istražuju dvorište ili se igraju sa prijateljima.
Namijenjena je za cjelodnevne avanture kako u zatvorenom prostoru, tako i vani.
Pamučni materijal i ležerni kroj osiguravaju maksimalnu udobnost za rastuće mališane.
Savršena je za kombiniranje s trenirkama, omogućavajući djeci da pokažu svoj osjećaj za stil.
Majica je napravljena od 100% pamuka, pružajući im udobnost tokom cijelog dana, tako da se mogu slobodno da se igrati, trčati i skakati.
Pamuk u ovom proizvodu dolazi iz programa Better Cotton.
Better Cotton se nabavlja putem modela lanca snabdijevanja pod nazivom "mass balance".
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Posljednje ocjene proizvoda