do 50% popusta na popularne proizvode
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Djevojčice |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Djeca |
Boja | Bijela |
Logotipi | Sportswear |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Čistiti suhom mekom četkom |
Indikator veličine | Istaknuto na pakiranju |
Breaknet 2.0 EL dječje lifestyle tenisice koje su inspirirane izgledom tenisica za tenis.
Tenisači imaju omiljenu podlogu za igru, vi možete birati teren kada obučete ove tenisice.
Napravljene su od sintetičke kože koja povećava izdržljivost.
Jastučasti međupotplat doprinosi udobnosti svejedno da li idete u školu, na trening ili šetnju.
Tenisice su plitkog profila s elastičnim vezicama i čičak trakom, što značajno olakšava oblačenje i skidanje.
Perforacije na prstima povećavaju prozračnost.
Napravljen od serije recikliranih materijala i najmanje 50% recikliranog sadržaja, ovaj proizvod predstavlja samo jedno od naših rješenja za pomoć u okončanju plastičnog otpada.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Posljednje ocjene proizvoda