do 50% popusta na popularne proizvode
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Dječaci |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Djeca |
Boja | Bijela |
Logotipi | Sportswear |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Čistiti suhom mekom četkom |
Indikator veličine | Istaknuto na pakiranju |
adidas GRAND COURT su jake tenisice za male avanturiste napravljene dijelom od recikliranih materijala.
Podignite oba palca gore za ove adidas dječje tenisice.
One imaju mekanu tekstilnu postavu koja nježno grli stopala u razvoju.
Čičak traka može se pritegnuti kako bi tenisice čvrsto stajale na mjestu, a pored toga ona je lak način da nezavisni klinci i klinceze sami oblače svoje tenisice.
Dodajte tome prepoznatljive tri linije s maskirnim printom i palčevi najizbirljivijih kupaca će biti podignuti za adidas GRAND COURT dječje tenisice.
Gornji dio napravljen od najmanje 50% recikliranih materijala predstavlja samo jedno od naših rješenja da se smanji plastični otpad.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Posljednje ocjene proizvoda