Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Žene |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
adidas SAMBAROSE W su ženske tenisice koje svojim dizajnom poručuju da se najbolje osjećate kada ste u vrhu.
Ovaj model tenisica oživljava legendarnu Samba ikonu iz 50-ih godina prošlog vijeka, poznatu po klasičnom sportskom izgledu, ali u novom stilu ulične mode.
Sambu je osobno dizajnirao Adi Dasler kako bi nogometašima omogućio sigurnu igru na ledenim terenima širom Europe.
Međutim, ove tenisice postale su živa legenda u svijetu sportske mode i broje preko 35 miliona prodanih pari.
Imaju uzdignut gumeni potplat i savršeno mekano gornji dio izrađen je od kože vrhunske kvalitete.
Legendarne adidas linije donose svježinu i donose autentičan vibe.
Savršeno udoban uložak unutar tenisica svaki vaš korak učinit će lakim i ugodnim.
Obucite svoj par adidas SAMBAROSE ženskih tenisica i istaknite se u masi.
Ovaj trenutak stvoren je baš za vas.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.