Veličine | XS |
---|---|
Obujam struka | 61-66 |
Obujam bokova | 86-91 |
Unutarnja veličina nogavica | 78 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tajice |
Spol | Žene |
Namjena | Trening |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi proizvođača |
Indikator veličine | Navedena na proizvodu |
Dozvolite vašem tijelu da se kreće slobodno, bez sputavanja u adidas BELIEVE THIS GRAPHIC LONG LEGGINGS ženskim tajicama za trening.
Dužina do članaka i prianjanje “poput druge kože“ daje vam sigurnost da ste pokriveni tijekom svih mogućih vježbi, dok vam široki, visoki pojas pruža udobnu potporu kada dođe do čučnjeva.
Pored toga što vam osiguravaju svježinu i udobnost tijekom treninga, materijali koji odbijaju vlagu upotpunjeni su i korištenjem tehnologije protiv mirisa.
To je savršeno kada, pravo posle teretane, idete na kasni doručak.
Prošarane razigranom animalnim printom koja je apsolutni hit ove sezone, adidas BELIEVE THIS GRAPHIC LONG LEGGINGS ženske tajice za trening jednako dobro izgledaju koliko su i praktične.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Posljednje ocjene proizvoda