Veličine | XS |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Sportski grudnjak |
Spol | Žene |
Namjena | Trening |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi proizvođača |
Indikator veličine | Navedena na proizvodu |
adidas MEDIUM SUPPORT DON'T REST 3 BAR BRA grudnjak za trening je zgodan za razne vrste treninga – statičnog bicikla, joge, pilates ili laganog džoginga.
Ovaj grudnjak je dizajniran da vam da svu potrebnu podršku.
Napravljen je od materijala koji upija znoj i raspoređuje ga tako da se on brzo suši, tako da ćete ostati suhi i fokusirani na trening.
Mrežasti materijal na leđima dozvoljava vašoj koži da diše dok ste vi u punom pokretu.
Ulošci se mogu izvaditi ili zadržati po vašoj ličnoj želji.
Grudnjak možete nositi kao gornji dio ili ga obući ispod majice.
Veliki Badge of Sport logo na prsima svima pokazuje da ste vi dio adidas obitelji.
Obucite MEDIUM SUPPORT DON'T REST 3 BAR BRA grudnjak za trening i znajte da ćete dobiti potpunu podršku i udobnost.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.