uštedi do 60% na odabranu ponudu!
Veličine | 2XL | L | M | S | XL |
---|---|---|---|---|---|
Obujam struka | 107-119 | 89-96 | 81-88 | 75-80 | 97-106 |
Obujam bokova | 117-125 | 100-107 | 92-99 | 86-91 | 108-116 |
Unutarnja veličina nogavica | 29 | 27.9 | 27.9 | 27.9 | 27.9 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Kratke hlače |
Spol | Muškarci |
Namjena | Košarka |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Boja | Crna |
Logotipi | Performance |
Slobodno se krećite i podignite svoju igru u nove visine u kratkim hlačama adidas Crazy Lite. Široki kroj omogućuje puni raspon pokreta dok vodite loptu do obruča, a suptilni detalji i brendiranje adidas Basketball svima daju do znanja da su stvorene za parket. CLIMACOOL uklanja i raspršuje znoj za svježinu, suhoću i neometanu izvedbu. Bilo da igrate na igralištu ili se pripremate za veliki turnir, ove kratke hlače pružaju vam udobnost i stvaraju stil za vašu najbolju igru.
CLIMACOOL pomaže u upravljanju znojenjem s materijalima koji brzo upijaju i upravljaju vlagom. Njegova brzosušeća vlakna pružaju osjećaj svježine na koži.
Ovaj je proizvod izrađen od 100 % recikliranih materijala. Oporabom gotovih materijala pomažemo smanjiti količinu otpada i svoju ovisnost o ograničenim resursima te smanjujemo ekološki otisak svojih proizvoda.
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.