Pretraži stranicu

Korisnički servis - Reklamacije i prigovori

Ako, nakon kupovine, ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i obratite nam se s povjerenjem te ćemo Vašu reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije putem online obrasca, telefonski kontaktom na 01 8000 291 ili na pišite na adresu Bani 75, 10000 Zagreb.

Temeljem Vašeg opisa reklamacije, javit ćemo Vam informaciju o tome:    

  • može li se proizvod zamijeniti za novi, 
  • može li se za proizvod vratiti novac,    
  • može li se naći neko drugačije rješenje problema

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne nazad u našu trgovinu, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar najkasnije 15 radnih dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski ili e-mailom. 

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu dostavljača provjerite svoj paket. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate telefonom na broj 01 8000 291 ili nam pošaljite upit sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) putem online obrasca i navedete razlog zbog kojega ste odbili preuzeti paket. U najkraćem mogućem roku obavijestit ćemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nesuglasnosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate telefonom ili emailom, te postupite na predloženi način za robu kupljenu putem internet prodaje te naručeno možete donijeti u Vama najbližu Sport Vision trgovinu ili pošaljite poštom zajedno sa obrascem zahtjeva za reklamaciju u trgovinu iz koje Vam je paket stigao. U slučaju robe s greškom, trošak dostave reklamacije snosi Sport Vision.


Vjerujemo kako ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Zamjena za novi proizvod/povrat novca bit će odrađen unutar 14 dana.

Povrat sredstava realizira se uplatom na bankovni račun.

Obrazac za reklamaciju/povrat možete preuzeti ovdje.

Upite, prigovore i pohvale, vezane za kupovine i situacije u fizičkim, maloprodajnim trgovinama, možete uputiti na mail adresu: info@sportvision.hr. Na istoj adresi možete postaviti upit o stanju podnesene reklamacije.

 

ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, Sport Vision web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.

Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica (link): Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova

Za detaljnije informacije budite nam se slobodni obratiti putem online obrasca.

 

Postavke pristupačnosti

Pokazivač
Prilagodi veličinu pokazivača
Promijeni boju pokazivača
Veličina fonta
Smanji
Povećaj
Poništi
Povećalo zaslona
Povećalo zaslona
Način prikaza
Tamno
Svijetlo
Monokromatski