Pretraži stranicu

Korisnički servis - Reklamacije i prigovori

Ako, nakon kupovine, ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i obratite nam se s povjerenjem te ćemo Vašu reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije putem online obrasca, telefonski kontaktom na 01 8000 291 ili na pišite na adresu Bani 75, 10000 Zagreb.

Temeljem Vašeg opisa reklamacije, javit ćemo Vam informaciju o tome:    

  • može li se proizvod zamijeniti za novi, 
  • može li se za proizvod vratiti novac,    
  • može li se naći neko drugačije rješenje problema

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne nazad u našu trgovinu, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar najkasnije 15 radnih dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski ili e-mailom. 

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu dostavljača provjerite svoj paket. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate telefonom na broj 01 8000 291 ili nam pošaljite upit sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) putem online obrasca i navedete razlog zbog kojega ste odbili preuzeti paket. U najkraćem mogućem roku obavijestit ćemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nesuglasnosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate telefonom ili emailom, te postupite na predloženi način za robu kupljenu putem internet prodaje te naručeno možete donijeti u Vama najbližu Sport Vision trgovinu ili pošaljite poštom zajedno sa obrascem zahtjeva za reklamaciju u trgovinu iz koje Vam je paket stigao. U slučaju robe s greškom, trošak dostave reklamacije snosi Sport Vision.


Vjerujemo kako ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Zamjena za novi proizvod/povrat novca bit će odrađen unutar 14 dana.

Povrat sredstava realizira se uplatom na bankovni račun.

Obrazac za reklamaciju/povrat možete preuzeti ovdje.

Upite, prigovore i pohvale, vezane za kupovine i situacije u fizičkim, maloprodajnim trgovinama, možete uputiti na mail adresu: info@sportvision.hr. Na istoj adresi možete postaviti upit o stanju podnesene reklamacije.

 

ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, Sport Vision web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.

Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica (link): Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova

Za detaljnije informacije budite nam se slobodni obratiti putem online obrasca.