Pretraži stranicu

Kako kupovati online

Novi ste kupac? Niste sigurni kako kupovati na sportvision.hr? Ovdje ćete naći upute kako bi Vam olakšali snalaženje na web stranici.

Sigurna i jednostavna kupnja

IZBOR PROIZVODA

Na vrhu svake stranice nalazi se padajući meni sa kategorijama proizvoda.

Izborom neke od kategorija otvorit će se stranica s izlistanim proizvodima.

S lijeve strane ove stranice nalaze se filteri za filtriranje proizvoda prema: spolu, tipu, vrsti, namjeni proizvođača, cijeni. Klikom na CHECK polja uz filter, uključujete ili isključujete traženi filter.

Ukoliko ste izlistali grupu proizvoda koja Vas interesira, dodatne informacije o konkretnom proizvodu možete vidjeti klikom na sliku ili naziv proizvoda. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada proizvod koji vas interesira, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi pri vrhu svake stranice. U polje možete utipkati šifru proizvoda, naziv branda, namjenu i sl.

Prilikom pregleda proizvoda, prvo odaberite veličinu gledanog proizvoda, kao i količinu koju želite kupiti.

Primijetit ćete da s desne strane slike proizvoda postoji gumb "DODAJ U KOŠARICU" . Kada kliknete taj gumb biti ćete obaviješteni da se proizvod nalazi u Vašoj košarici. Sport Vision web shop, kao maloprodajna trgovina, omogućuje kupovinu do 2 istovjetna artikla. Veće količine nismo u mogućnosti isporučiti..

Web shop prikazuje sve artikle na stanju u svim Sport Vision trgovinama koje rade u trenutku pregleda. Stanje zaliha se prikuplja 4 puta dnevno. Kako bi osigurali dostupnost artikala te njihovu ispravnost, za svaki artikl s trgovinom dodatno provjeravamo dostupnost.

 

SADRŽAJ KOŠARICE

U svakom trenutku omogućen Vam je pregled svih proizvoda koje želite kupiti. Jednostavnim klikom na ikonicu košarice u gornjem desnom kutu web shopa otvarate stranicu na kojoj su prikazani svi proizvodi spremni za kupnju. Veoma lako možete obrisati proizvode iz košarice ili povećati broj željenih proizvoda.

NARUČIVANJE PROIZVODA IZ KOŠARICE

Kada ste spremni izvršiti kupnju, potrebno je kliknuti na košaricu i gumb "MOJA KOŠARICA" prilikom čega će vam se prikazati sadržaj sa svim artiklima koje ste unijeli u košaricu.

Na ovoj istoj stranici kada se spustite niže dolje, ispod prikaza artikala koje ste stavili u košaricu, nalazi se polje za promo kod. Ukoliko je na webu postavljena akcija s promo kodom, isti će vam biti vidljiv odmah u košarici. A ako na webu nije aktivna akcija s promo kodom, a vi imate promo kod onda ga unesite u ovo polje.

 

Ako nemate promo kod isti zanemarite.

Ako ste se predomislili u vezi kupovine i želite nešto promijeniti - jednostavno se možete vratiti iz košarice u pregled ponude na stranici klikom na gumb "KUPITE JOŠ NEŠTO". Povratak u košaricu na dio za plaćanje se radi na isti način - klikom na gumb "MOJA KOŠARICA" (u dijelu gdje je košarica) ili jednostavnim klikom na ikonu košarice u gornjem desnom uglu stranice.

Ako ste gotovi s odabirom artikala i završili ste potrebno kada je u pitanju promo kod, odmah ispod unosite svoje podatke (ako ste se registrirali ovi će podaci već biti uneseni). Budite maksimalno točni kod unosa podatak jer su ovo podaci za isporuku, na adresu koju unesete biti će vam dostavljeni naručeni artikli.

Ako, kao porezni obveznik, želite izdavanje R1 računa, obavezno je registrirati se i potom, prijavljeni na korisnički račun, kompletirati narudžbu. Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće.

ODABIR NAČINA DOSTAVE I PLAĆANJA

Na Sport Vision web shopu možete odabrati nekoliko oblika isporuke narudžbe: dostava na Vašu adresu te preuzimanje na HP paketomatu.

Sportvision.hr Vam također omogućuje i različite načine plaćanja: plaćanje debitnim i kreditnim karticama, CorvusPay by IBAN plaćanje, plaćanje pouzećem (kod preuzimanja) i PayPal plaćanje.  

 

NAČINI DOSTAVE

Dostava na Vašu adresu

Dostavljači Overseas Expressa i Hrvatske pošte (dostavne službe s kojom Sport Vision surađuje) pošiljke dostavljaju na adresu za isporuku kroz 3 do 5 radna dana, u periodu od 8:00 do 16:00 sati. Molimo Vas da u tom periodu osigurate da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizualno pregledati paket, da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ako primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, utoliko slobodno preuzmite pošiljku i potpišite dostavljaču dostavnicu/adresnicu. Uobičajena praksa je da Vas dostavljač, ako Vas ne zatekne na adresi, nazove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe i ugovori novi termin isporuke. Ako Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktirat ćemo Vas, kako bismo ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju

Isporuka je besplatna za sve narudžbe iznad 70 €. Za manje narudžbe troškove dostave, u iznosu od 4 €, snosite Vi.

Dostava u trgovinu (click&collect)

Opcija Click&Collect odnosno dostava u trgovinu omogućava Vam da izaberete svoje artikle i umjesto dostave na kućnu adresu svoj paket preuzmete u trgovini koju odaberete.

Ova opcija je u potpunosti besplatna, a vrijedi samo za plaćanje karticama, CorvusPay by IBAN i PayPalom. Kad artikli stignu u trgovinu obavijestit ćemo Vas putem e-maila, a preuzeti ih možete u radno vrijeme odabrane trgovine.

Period do preuzimanja je od 3 do 7 radnih dana.

Paket možete preuzeti u odabranoj trgovini u periodu od 5 dana od dana kada ste dobili email obavijest o preuzimanju.

Prilikom preuzimanja narudžbe obavezno ponesite osobni identifikacijski dokument te potvrdu o kupnji.

Preuzimanje na HP paketomatu

Za isporuku Vaše narudžbe možete odabrati jedan od 130 paketomata Hrvatske pošte. Paketomati nude fleksibilnost te brzo i sigurno preuzimanje naručenih proizvoda na tehnološki moderan način.

Prednost ovog dostavnog kanala je brza i beskontaktna dostava, a paketomati su dostupni svaki dan u tjednu, od 0 do 24 sata, što znači da paket možete preuzeti kada to Vama najviše odgovara.

U trenutku kada dostavljač isporuči paket u pretinac paketomata, zaprimit ćete poruku da je Vaš paket spreman za preuzimanje. Poruka će sadržavati informacije o isporuci i jedinstveni kod koji je potrebno unijeti na kontrolnoj ploči paketomata. Unosom koda otvorit će se pretinac s Vašim paketom i tada možete slobodno preuzeti Vaš paket iz pretinca te na posljetku zatvoriti vrata pretinca.

Od trenutka zaprimanja poruke s informacijama o isporuci, paket se može preuzeti kroz naredna 72 sata (3 dana).

NAČINI PLAĆANJA                            

Plaćanje gotovinom po primitku pošiljke: 
Opcija plaćanja pouzećem Vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu.

Plaćanje platnim karticama: 
Plaćanje debitnim i kreditnim karticama omogućeno je platnim karticama Visa, MasterCard, Maestro, Visa Premium i Diners i to na sljedeći način:

Zagrebačka banka

  • Visa debit - beskamatno 2-12 rata, min. iznos 70,00 € 
  • Visa business - beskamatno 2-12 rata, min. iznos 70,00 € 
  • Mastercard - beskamatno 2-12 rata, min. iznos 70,00 €

Erste banka

  • Diners - beskamatno 2-12 rata, min. iznos 40,00 €

Privredna banka

  • Maestro - beskamatno 2-6 rata, min. iznos 50,00 €
  • Visa - beskamatno 2-6 rata, min. iznos 50,00 €
  • Visa Premium kartica - beskamatno 2-6 rata, min. iznos 50,00 €

Za sve ostale kartice plaćanje je jednokratno.

Provjerite kod banke koja je karticu izdala podržava li Vaša kartica plaćanje preko Interneta.

U SLUČAJU KUPNJE KARTICOM - Nakon što potvrdite narudžbu, bit ćete preusmjereni na Monri sistem kartične naplate, na kojoj unosite podatke s platne kartice i obavljate plaćanje.

Ako je transakcija uspješna bit ćete vraćeni na našu stranicu sa informacijom da je plaćanje uspješno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspjelo, bit ćete vraćeni na našu stranicu sa informacijom o neuspjelom plaćanju i moći ćete ponoviti plaćanje ili izabrati drugi način plaćanja.

Prilikom kreiranja i plaćanja narudžbe za koje je kao način plaćanja odabrano plaćanje karticom na Vašu e-mail adresu primiti ćete dvije odvojene e-mail poruke - prvo POTVRDA NARUDŽBE i nakon što plaćanje uspješno prođe onda e-mail  POTVRDA PLAĆANJA.

Ako je transakcija uspješna bit ćete vraćeni na našu stranicu sa informacijom da je plaćanje uspješno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspjelo, bit ćete vraćeni na našu stranicu sa informacijom o neuspjelom plaćanju i moći ćete ponoviti plaćanje ili izabrati drugi način plaćanja.

Prilikom kreiranja i plaćanja narudžbe za koje je kao način plaćanja odabrano plaćanje karticom na Vašu e-mail adresu primiti ćete dvije odvojene e-mail poruke - prvo POTVRDA NARUDŽBE i nakon što plaćanje uspješno prođe onda e-mail  POTVRDA PLAĆANJA.

POTVRDA NARUDŽBE - je e-mail koji dobijete kad ste na našoj stranici kao registrirani kupac uspješno stavili odabrane artikle u košaricu, popunili podatke, odabrali kartično plaćanje, složili se s uvjetima korištenja i kliknuli POTVRDI. Ovaj e-mail ne znači da je plaćanje uspješno.

POTVRDA PLAĆANJA - je e-mail koji dobijete nakon što na stranici preko Monri unesete svoje podatke s kartice i završite plaćanje. Ovaj e-mail je potvrda uspješnog plaćanja.

Ako Vam ne stigne e-mail o potvrdi plaćanja molimo Vas da provjerite da li Vam je prošlo kartično plaćanje. Plaćanje možete ponoviti na sljedećem linku ili se javite našoj korisničkoj podršci za pomoć. Link: https://www.sportvision.hr/profil/orders/

PLAĆANJE NA NAŠIM WEB STRANICAMA JE SIGURNO!

Sport Vision koristi Monri servis za Internet naplatu tvrtke, napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

PayPal plaćanje:

Plaćanje PayPalom smatra se najsigurnijim načinom plaćanja preko interneta. Kako bi plaćali ovom metodom potrebno je da imate otvoren korisnički račun na Paypalu. Sva plaćanja bit će procesirana u eurima (€).

CorvusPay by IBAN:

CorvusPay by IBAN je metoda plaćanja koja Vam omogućuje plaćanje narudžbe direktno s Vašeg računa, s Vašeg IBAN-a, bez korištenja platnih kartica i bez potrebe za pokretanjem Vašeg Netbankinga ili odlaska na banku/poštu.

Proces plaćanja se svodi na unos IBAN-a i autentifikaciju odnosno provjeru identiteta vlasnika računa – slično kao kod plaćanja Internetskim bankarstvom.

Plaćati s IBAN-a na IBAN odnosno s računa na račun mogu kupci koji imaju ugovorenu uslugu Internet ili mobilnog bankarstva u jednoj od banaka na koje je CorvusPay spojen, u web trgovinama i mobilnim aplikacijama koje prihvaćaju CorvusPay by IBAN metodu plaćanja.

Zamjena poklon bonova za novac nije moguća.

 

DOSTAVA

Nakon potvrđene narudžbe, ukoliko postoje dodatne informacije, pojašnjenja ili nejasnoće oko unesenih podataka, javite nam se telefonom, mailom ili preko društvenih mreža. Provjerit ćemo vaš upit i povratno ćemo Vas kontaktirati.

Od tog trenutka rok isporuke je u pravilu 3 do 5 radnih dana. Za pojedina slabije povezana područja i otoke ovaj rok može biti duži.

Molimo Vas za razumijevanje za moguća kašnjenja u periodima velikih sniženja i sezonskih akcija, obzirom kako ovisimo i o vanjskim službama. Rok isporuke se tada može produžiti na 7 radnih dana.

Kako bismo osigurali dostupnost artikala te njihovu ispravnost, za svaki se artikl s trgovinom provjerava dostupnost.

Ako su svi artikli dostupni, idu na isporuku.

Nakon provjere dostupnosti, ako određenog artikla nema, dobiti ćete email o nedostupnosti.

Moguće je da Vam narudžba stigne u više paketa, ako ste naručili više artikala koji su dostupni u različitim trgovinama.

Kod kreiranja računa i paketa zaprimate email s informacijom o istom.

 

ZAVRŠETAK NARUČIVANJA

Klikom na gumb POTVRDI, prikazat će Vam se obavijest o uspješno poslanoj narudžbi (osim ako kupujete karticom, u tom slučaju vrijede koraci opisani iznad u poglavlju Plaćanje karticama). Na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kupnje ili registracije, biti će Vam u kratkom roku poslana potvrda narudžbe. Ukoliko postoje nejasnoće oko Vaših kontakt podataka nakon evidentiranja Vaše narudžbe primit ćete poziv telefonom ili e-mail upit od strane naših operatera iz službe za Internet prodaju radi provjere podataka isporuke.

 

PROCES OBRADE NARUDŽBI

 

Kako bi osigurali dostupnost artikala te njihovu ispravnost, za svaki se artikl s trgovinom provjerava dostupnost. Za jednu narudžbu artikli mogu biti dostupni u više trgovina, u tom slučaju dobit ćete email o podijeli narudžbi.

Nakon provjere dostupnosti, ukoliko određenog artikla nema dobiti ćete email o dostupnosti.

Ukoliko je zbog nedostupnosti artikla nadodana poštarina, ista će biti maknuta.

Moguće je da Vam narudžba stigne u više paketa ukoliko ste naručili više artikala koji su dostupni u različitim trgovinama.

Kod kreiranja računa i paketa zaprimate email s informacijom o istom.

Dostavljači Overseas Expressa, Hrvatske pošte i DPD-a (dostavne službe s kojom Sport Vision surađuje), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8,00 do 16,00 sati. Molimo Vas da u tom periodu osigurate da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizualno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite dostavljaču dostavnicu/adresnicu. Dostavljač pokušava svaku pošiljku uručiti u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas dostavljač ne pronađe na adresi, nazove Vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktirat ćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Isporuka je besplatna ukoliko je vaša narudžba iznad 70 €. Za manje narudžbe troškove dostave u iznosu od 4 € snosite Vi. Osim u slučajevima kada je naznačeno da je dostava besplatna bez obzira na iznos košarice.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem online obrasca.