Pretraži stranicu
Nova kolekcija adidas Sportswear, čije je zaštitno lice megapopularna Jenna Ortega, napokon je stigla u Hrvatsku
Nova kolekcija adidas Sportswear, čije je zaštitno lice megapopularna Jenna Ortega, napokon je stigla u Hrvatsku
Newsletter
15.02.2023.
Newsletter

Nova kolekcija adidas Sportswear, čije je zaštitno lice megapopularna Jenna Ortega, napokon je stigla u Hrvatsku

15.02.2023.

Jenna Ortega je definitivno nova modna ikona i nova heroina generacije Z. Mlada glumica koja se proslavila ulogom Wednesday Addams u istoimenoj  Netflixovoj seriji ove godine postavlja trendove u modi, make upu, frizurama...Svi pripadnici generacije Z žele izgledati kao Jenna. Upravo zato je i omiljeni sportski i lifestyle brend adidas odabrao Jennu kao zaštitno lice svoje nove modne linije Sportswear. Nedavno predstavljena u svijetu, nova adidasova kolekcija napokon je stigla i u Hrvatsku.

Rođen za sport, namijenjen modi. Tako adidas opisuje svoju novu liniju odjeće i obuće koja savršeno upotpunjuje ponudu Originals i Performance kolekcija. Sportswear linija proizvoda ima za cilj unaprijediti svakodnevne odjevne kombinacije svježim izgledom i dizajnom pružajući pritom višenamjensku udobnost. Nova kolekcija nudi jednostavne krojeve i svježe boje, a fokus pritom stavlja na udobnost. Baš kao i Jenna kojoj su udobnost i sloboda izražavanja kroz modu izuzetno važne. Svojim javnim nastupom, ali i osobnim pristupom, Jenna se savršeno uklapa u adidasovu viziju stavljanja pripadnika generacije Z u prvi plan.

Ulažem puno energije u način na koji se izražavam jer znam koliku moć to može imati u inspiriranju drugih mladih ljudi. Prihvaćanje svega što jesam i za što se zalažem dio je osobnog putovanja i kroz nova iskustva učim i otkrivam sve više svojih osobina. Veliki sam pobornik iskazivanja različitih težnji, strasti i osobina, bilo da je to kroz ono što radimo, nosimo ili zagovaramo. Jedan je to od razloga zašto sam i bila toliko uzbuđena raditi s adidasom na ovoj kampanji”, izjavila je Jenna o svojoj suradnji s adidasom.

Ovom globalnom kampanjom adidas želi inspirirati generaciju Z da ne prihvaća biti smještena u različite okvire te da kao odgovor na "etikete" koje joj društvo dodjeljuje ponudi svijetu svoju autentičnost. Iz tog razloga, povodom lansiranja novog brenda adidas i Sport Vision pripremaju zanimljivo događanje u Sport Vision trgovini u Arena Centru u Zagrebu. 

Osim što će posjetitelji od 17. veljače moći isprobati nove komade odjeće i obuće, na navedenom prodajnom mjestu bit će postavljen Go2Digital touch ekran na kojemu će imati mogućnost kreirati vlastitu etiketu s karakteristikama koje ih najbolje opisuju. Dobivene će oznake moći podijeliti na svojim društvenim mrežama. Uz kupnju artikala adidasovog Sportswear brenda, kupci će na poklon dobiti platnenu torbu koju će moći personalizirati.

adidas Sportswear kolekciju možete pronaći u Sport Vision trgovinama i webshopu.

Slični članci

21.
Nov.
Newsletter
Iz brenda Columbia stiže nam FACET 75 ALPHA – model dizajniran za sve vremenske prilike i uvjete na stazi.
13.
Nov.
Newsletter
Ako ste ljubitelj modernog sportskog stila, a udobnost i funkcionalnost su vam najvažniji kriteriji kod odabira jakne – nastavite čitati, jer vam u dal...
10.
Nov.
Newsletter
Svaka hiking avantura je putovanje u nepoznato - nepredvidljiva, izazovna i prije svega zabavna aktivnost koja istinske zaljubljenike u prirodu i sport potič...
12.
Jun.
Newsletter
SUPERGIRL djevojke će svaki mjesec iznijeti svoju priču te vam prenijeti ljubav koju one imaju prema sportu!