do 50% popusta na popularne proizvode
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Kopačke |
Spol | Djeca |
Namjena | Nogomet |
Brand | adidas |
Uzrast | Djeca |
Logotipi | Performance |
Materijal/Tehnologija | Eco |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Čistiti suhom mekom četkom |
Indikator veličine | Istaknuto na pakiranju |
adidas X SPEEDFLOW.4 unisex juniorske kopačke za nogomet su stvorene za nove generacije igrača najpopularnije sporedne stvari na svijetu.
Napravljene za igru na terenima s umjetnom travom i na tvrdim podlogama, donose za njih nevjerojatnu eksplozivnost i brzinu.
Gornji dio napravljen je od sintetičkog mrežastog materijala koji je vrlo lagan i u formi čarape koja pruža punu podršku i osjećaj sigurnosti pri intenzivnim duelima.
Kramponi su napravljeni od gumenog materijala koji osigurava odlično prianjanje na svim vrstama podloge i daju mogućnost laganog sprinta dok ostavljate svoje protivnike iza sebe.
Ove kopačke imaju niski profil koji ne dozvoljava stopalu da se pomiče unutar tenisica, a istovremeno ne pokriva članak kako biste imali maksimalnu kontrolu nad loptom.
Za izradu su korišteni reciklirani materijali visokih performansi.
Neka vaši nasljednici povedu svoj tim do pobjede u adidas X SPEEDFLOW.4 juniorskim kopačkama.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.