do 50% popusta na popularne proizvode
Najnoviji modeli u ponudi sada su na jednom mjestu! Pogledajte listu i pronađite najnoviju obuću, odjeću i opremu vodećih sportskih brendova.
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Dres |
Spol | Djeca |
Namjena | Nogomet |
Brand | adidas |
Uzrast | Djeca |
Boja | Mornarsko plava |
Logotipi | Performance |
Materijal/Tehnologija | Eco |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi proizvođača |
Indikator veličine | Navedena na proizvodu |
adidas Entrada 22 unisex nogometni dres je neizostavan dio opreme za trening ili utakmicu.
Ovaj sportski komad sadrži čist, klasičan dizajn koji krasi logo branda.
Aeroready tehnologija upija vlagu, ostavljajući klince suhim i hladnim.
Trenirajte kao vaš idol, opustite se kao šampion u adidas Entrada 22 modelu.
Napravljen od 100% recikliranih materijala, ovaj proizvod predstavlja samo jedno od rješenja za uklanjanje plastičnog otpada.
adidas je posvećen izradi proizvoda na način koji minimalizira štetni utjecaj na zemlju.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Posljednje ocjene proizvoda