uštedi do 30% na odabranu ponudu!
Veličine | 4-5g. | 3-4g. | 5-6g. | 6-7g. | 7-8g. | 2-3g. |
---|---|---|---|---|---|---|
Obujam struka | 55 | 54.5 | 56 | 57 | 59 | 52.5 |
Obujam bokova | 62 | 60 | 64 | 66 | 68 | 56 |
Visina osobe | 105-110 | 99-104 | 111-116 | 117-122 | 123-128 | 93-98 |
Unutarnja veličina nogavica | 49.5 | 45.5 | 52 | 56 | 59.5 | 41 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Hlače |
Spol | Dječaci |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Djeca |
Boja | Smeđa |
Logotipi | Sportswear |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi proizvođača |
Indikator veličine | Navedena na proizvodu |
Bez obzira na to idu li s prijateljima u novu pustolovinu ili se samo opuštaju kod kuće, ove dječje adidas hlače spremne su za sve. Disneyjev Mickey Mouse razigrani je detalj na jednoj nogavici. Izrađene od ripstop tkanine ove su hlače iznimno izdržljive za cjelodnevnu zabavu.
Ovaj je proizvod izrađen od 100 % recikliranih materijala. Oporabom gotovih materijala pomažemo smanjiti količinu otpada, oslanjanje na ograničene resurse i ekološki otisak svojih proizvoda.
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.