do 50% popusta na popularne proizvode
Veličine | 3-4g. | 5-6g. | 6-7g. | 9-10g. |
---|---|---|---|---|
Obujam struka | 54.5 | 56 | 57 | 63.5 |
Obujam bokova | 60 | 64 | 66 | 74.5 |
Visina osobe | 99-104 | 111-116 | 117-122 | 135-140 |
Unutarnja veličina nogavica | 45.5 | 52 | 56 | 65 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Hlače |
Spol | Dječaci |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Djeca |
Boja | Siva |
Logotipi | Sportswear |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi proizvođača |
Indikator veličine | Navedena na proizvodu |
adidas Spider-Man je udoban dječji donji dio trenirke za dječake s tematikom Marvelovog junaka, napravljen od recikliranih materijala.
Stil super heroja dolazi s isto takvom udobnošću.
Ovaj donji dio trenirke donosi Marvelovog Spidermana na privlačnom grafičkom printu.
Prepoznatljive adidas linije dužinom nogavica ističu ponos branda.
Napravljen od 100% recikliranih materijala, ovaj proizvod predstavlja samo jedno od adidas rješenja za uklanjanje plastičnog otpada.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.