do 50% popusta na popularne proizvode
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Veličine | 7-8g. | 8-9g. |
---|---|---|
Obujam struka | 59 | 61.5 |
Obujam bokova | 68 | 71 |
Visina osobe | 123-128 | 129-134 |
Unutarnja veličina nogavica | 59.5 | 62 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Hlače |
Spol | Djevojčice |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Juniori |
Boja | Crna |
Logotipi | Sportswear |
Materijal/Tehnologija | Eco |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi proizvođača |
Indikator veličine | Navedena na proizvodu |
adidas ESSENTIALS 3-STRIPES je donji dio trenirke za djevojčice velike udobnosti za svaki dan.
Doza klasičnog stila s tri linije jednostavno zna kako da se umiješa u vaš svakodnevni život.
Ovaj donji dio trenirke za teenagere ima suženi donji dio kako biste mogli da istaknete vaše omiljene tenisice u prvi plan.
Napravljen je od Francuskog frotira za dobar osjećaj kroz cijeli dan.
Ovaj proizvodi je napravljen od recikliranih materijala kao dio naše ambicije da se smanji plastični otpad.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.