do 50% popusta na popularne proizvode
Veličine | S |
---|---|
Obujam struka | 67-72 |
Obujam bokova | 92-97 |
Unutarnja veličina nogavica | 78.5 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Hlače |
Spol | Žene |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Sportswear |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi proizvođača |
Indikator veličine | Navedena na proizvodu |
adidas ESSENTIALS je ženski lifestyle donji dio trenirke za žene prepoznatljivog izgleda.
Idealna je za trening, ali i za svakodnevne aktivnosti, omogućavajući bezbrižno i udobno kretanje.
Ne ističemo mi da je adidas prvi na svijetu predstavio trenirku davne 1964. godine, ali ne znači da to drugi nisu rekli.
Ono što je nepobitno je da se prepoznatljivi logo pojavljuje već desetljećima, bilo na stadionima, u underground klubovima ili na ulicama metropola.
Ovaj ženski donji dio trenirke standardnog kroja posjeduje elastični pojas s vezicama, pomoću kog možete lako personalizirati odaj donji dio.
MAnžete na nogavicama osiguravaju odlično prianjanje i sprječavaju neželjeno pomicanje.
Bočni džepovi mogu vam poslužiti za odlaganje telefona ili ključeva.
Kupovinom naših proizvoda od pamuka podržavate održivu proizvodnju pamuka.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Posljednje ocjene proizvoda